21 nov

FÓKUSZBAN: A FOGYASZTÁSI BOOM

Időpont: 2017. november 23.

Helyszín: Hotel President Budapest
  • Aktuális kiskereskedelmi trendek
  • A béremelések és a kamatcsökkentés hatása a lakossági fogyasztásra
  • Az ismét élénkülő hitelezés hatása a tartós fogyasztási cikkek piacára
  • E-kereskedelem: mindent visznek?
  • Mit ér a termék, ha magyar? A magyar cégek és márkák piaci súlya, lehetőségei
  • Ismét a gázra lép az autó- és motorértékesítés? Az új vagy a használt a sztár?
  • Karácsonyi kilátások: dönt-e rekordot az ünnepi bevásárlási láz?
  • Kereskedelemfejlesztés a Széchenyi 2020 segítségével – megvalósult projektek és aktuális lehetőségek
    Tervezett program:
    8.30 - 9.00

    Regisztráció

    9.00 - 9.20

    Az elmúlt évek kormányzati intézkedéseinek hatása a lakossági fogyasztásra és a további tervek

    Marczinkó Zoltán, a Nemzetgazdasági Minisztérium vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár
    9.20 - 9.40

    A kiskereskedelmi szektor szereplőinek lehetőségei, a munkaerőhiány és képzés sarkalatos kérdései

    Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnöke
    9.40 - 10.00

    Aktuális kihívások a kereskedelmi szektor szereplői előtt (a munkaerőhiánytól az e-kereskedelemig)

    Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára
     10.00 - 10.40

    Karácsonyi kilátások: dönt-e rekordot idén az ünnepi bevásárlási láz? Az ismét élénkülő hitelezés hatása a fogyasztásra. Telekommunikációs szolgáltatások a fa alatt. Az ajándékutalványok és az előre összeállított termékcsomagok térhódítása. E-kereskedelem: vajon mindent visznek?

    • Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese
    • Németh Ottó, a Henkel Magyarország Beauty Care üzletágának vezetője
    • Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője
    • Csányi Zoltán, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület elnökségi tagja
    • Gém Zoltán, a Szinga Sport Kft. ügyvezetője
    10.40 - 11.00

    Az ésszerűsödő vásárlási magatartásokról a GfK Kereskedelmi Analízis alapján

    Csillag-Vella Rita, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója
    11:00 - 11.40

    Kávészünet, networking

    11.40 - 12.00

    A magyar termék fontossága

    Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (MNKSZ) főtitkára
     12.00 - 12.45

    Mit ér a termék, ha magyar? A magyar cégek, márkák és beszállítók piaci súlya, lehetőségei 

    • Noszlopy Zoltán, a CBA vezérigazgató-helyettese
    • Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője
    • Grestyák Attila, a Naturland kereskedelmi igazgatója
    • Bokros Gábor, a  Gyermelyi Zrt. marketing igazgatóhelyettese
    • Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség főtitkára
      Moderátor: Tóth Levente, a KNK PR & MEDIA tanácsadója
    12.45 - 13.30

    Hol vannak a piaci rések? Fejlesztési és finanszírozási lehetőségek a kereskedelmi szektorban és a kapcsolódó szolgáltatások terén. A Széchenyi 2020 segítségével megvalósult projektek és aktuális lehetőségek.

    • Papp Gergely, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) szakmai főigazgató-helyettes
    • Kollár Csaba, a Mizsetáp Kft. tulajdonos - ügyvezetője
    • Maros Róbert, a Rézangyal Kft. tulajdonosa
    • Pantl Péter, a Hell Energy kommunikációs és marketingigazgatója
      Moderátor: Szilágyi László, a Forward Progress Consulting, alapító-tulajdonosa
    13.30

    Ebéd

    Regisztrációs díj*Teljes ár 25,900 Ft+Áfa (27%)KAVOSZ ügyfelelek részére: 15,900 Ft+Áfa (27%)Sajtó és VIP vendégek részére: 0 Ft+Áfa (27%)

    * A mező kitöltése kötelező

    [/fruitful_tabs] Jelentkezési Lap
    • A programváltozás jogát fenntartjuk.
    • A regisztrációs számla közvetített szolgáltatást (catering költségét) tartalmaz!
    • Konferenciát megelőző harmadik munkanapjától lemondást nem fogadunk el, és a kiállított számla sztornírozása sem áll módunkban.
       

Támogatóink:

KAVOSZ